Julie & Julia
„Julie & Julia" spune povestea adevărată despre cum viața și cartea de bucate ale Juliei Child (Meryl Streep) au inspirat-o pe scriitoarea Julie Powell (Amy Adams) să gătească 524 de rețete, în 365 de zile.