Radical
Într-un oraș acaparat de violență de la granița Mexicului, un profesor frustrat încearcă o metodă radicală de a-și motiva studenții.
Într-un oraș de la granița Mexicului acaparat de violență și corupție, un profesor frustrat încearcă o metodă radicală ca să dezlănțuie curiozitatea și potențialul studenților lui și poate chiar geniul lor. Filmul e bazat pe o poveste adevărată.