Un politician urmează să vină în vizită, iar moașa Tracy trebuie să organizeze reticentă evenimentul, în timp ce-și face treaba. Ea și Adam se ceartă și au de-a face cu o pacientă anxioasă, disperată să-și mănânce placenta.