Fixeur
Radu, un ambițios jurnalist român, este angajat ca fixeur de o echipă TV franceză atunci când două prostituate minore sunt repatriate din Franța.
Filmul spune povestea lui Radu, un ambițios jurnalist român, care vrea să se afirme în presa internațională. Când două prostituate minore sunt repatriate din Franța, Radu este angajat ca fixeur de o echipă TV din Franța.