Măsurat din ochi
Cu un nou jucător la Prince Cap, traderii se schinuie să-și marcheze teritoriul. Între timp, Taylor face un pariu mare pe o schemă riscantă, iar Chuck încearcă să aducă un caz important, dar are un obstacol neașteptat.