Foc în succesiune rapidă
Prince reorganizează echipa cu propria imagine, iar rezultatele sunt așa și așa. Chuck își limpezește mintea departe, ceea ce duce la o cruciadă împotriva unui localnic. Wags, Wendy și Taylor încearcă să înțeleagă noile lor posturi.