Rata de ardere
Prince îi cere ajutorul lui Wendy. Între timp, Scooter și Wags trebuie să lucreze împreună pentru a bate în cuie jocurile. Taylor aleargă după Sfântul Graal și Sacker ia o decizie majoră.