Ochi mincinoși
Prince îi instruiește pe traderi într-o nouă schemă, dar i se răspunde cu scepticism. Taylor și Wendy vor să afle intențiile lui Prince, în timp ce Wags se chinuie să ascundă un conflict de interese. Chuck vrea să atace toți miliardarii.