Păstrat la rece
Cu Axe plecat și Michael Prince luându-i locul, Chuck trebuie să dezvolte o nouă strategie, care este mai perspicace și mai sofisticată decât înainte. Toți jucătorii trebuie să își ascute armele și să caute noi alianțe pentru a supraviețui.