Banii lui Mike
Planul lui Prince este pus în pericol când Chuck lansează un nou tip de atac. O descoperire provoacă haos la Michael Prince Capital. Prince face un anunț care împinge tensiunea dintre Philip și Taylor până la punctul de fierbere.