Partenerul lui Holbrook vine în oraș, intensificându-și ancheta asupra Mincinoaselor și posibila legătură cu moartea lui Wilden. Emily intră în panică atunci când părinții ei intră sub control nejustificat din cauza manipulărilor lui „A”.