Emily preia frâiele detectivului în timp ce caută răspunsuri despre Ezra și Mona. După ce s-a confruntat cu ambele, Emily încearcă să dea un sens situației sfâșietoare. Între timp, Spencer și Aria se sprijină pe bărbații noi din viața.