Locuind încă la un motel, Emily este surprinsă când doamna DiLaurentis se oferă să o lase să se mute în vechea cameră a lui Ali și este și mai supărată când ceilalți Mincinoși insistă ca Emily să accepte oferta mamei lui Ali.