Prezența doamnei DiLaurentis în Rosewood continuă să-i tulbure pe toți cei din jurul ei, mai ales când îi dăruiește Hannei un papagal familiei, al cărui dar pentru mimetism oferă o perspectivă uluitoare asupra ultimelor zile ale lui Alison.