Acest episod special alb-negru omagiază filmul noir din epoca anilor 1940, pe măsură ce nopțile nedormite ale lui Spencer, cu ajutorul pastilelor eliberate pe bază de rețetă, încep să o afecteze, în timp ce vânătoarea ei continuă.