Odată cu revelația a lui Spencer despre Board Shorts, ea este acum mai hotărâtă ca niciodată să-și demonstreze teoria înainte de a o aduce în atenția celorlalte fete - mai ales că ar putea avea un efect devastator asupra uneia dintre ele.