Cu noi dovezi cheie în cazul crimei lui Alison, Hanna se teme că „A” i-ar putea înscena ceva după vizita detectivului Wilden. Paranoică, Aria decide că trebuie să apeleze la Mona pentru răspunsuri dacă are de gând să o ajute pe Hanna.