Cu mama lui Spencer, Veronica Hastings, luând-o acum pe Garrett ca client, Spencer este sigură că există un motiv care o obligă pe mama ei să preia cazul. Între timp, Aria acceptă să fie însoțitoarea Jennei pentru a o ține sub control.