Spencer este în sfârșit gata să vorbească, dar Emily nu este atât de pregătită să accepte ceea ce are de spus. Va ține seama de avertismente sau va pleca să-și găsească propriile răspunsuri pe calea pe care „A” a conceput-o pentru ea?