După evenimentele șocante de la maratonul școlii, Aria, Emily și Spencer sunt mai sigure ca niciodată că Mona este la înălțimea vechilor ei trucuri. Hanna, care încă mai are speranță pentru fosta ei prietenă, nu este atât de sigură.