Relația lui Emily cu Paige a fost deloc ușoară, dar în sfârșit simte că lucrurile merg acum în direcția bună. Între timp, Aria simte că trebuie să-l ajute pe Ezra să treacă din trecutul său, dacă relația lor va merge mai departe.