Spencer a dispărut, iar Aria, Emily și Hanna caută indicii despre unde ar putea fi prietenul lor. Ei știu că Spencer nu a fost ea însăși în ultima vreme, dar a avut destule ca să dispară? Ar fi putut „A” să-i fi făcut ceva?