Lancia Fulvia din 1972
Mike găseşte o Lancia Fulvia din 1972 rară, făcută pentru curse. El şi Ant trebuie să-i repare osiile proaste, sistemul de încălzire defect, bordul crăpat şi carburatorul înfundat.