Datsun 510 din 1972
Mike şi Ant aduc în secolul 21 un Datsun 510 rar din 1972, cu două uşi. Motorul e în stare bună, dar maşina e vopsită prost, iar cutia de viteze şi caroseria lasă mult de dorit.