Opel GT 1900 din 1969
Mike şi Ant se aruncă pe piaţa maşinilor sport europene, cu un Opel GT din 1969. Are caroseria lovită recent, motorul dă rateuri, frânele sunt şubrede şi farurile nu merg bine.