Alfa Romeo Spider Quadrifoglio din 1987
Mike şi Ant se ocupă de un Alfa Romeo Spider Quadrifoglio din 1987, o decapotabilă cu o capotă rară, dură. Are nevoie de reparaţii majore, inclusiv de un nou arbore de transmisie.