Jeep Grand Wagoneer din 1988
Mike şi Ant intră pe piaţa pentru maşini SUV americane celebre, cu un Jeep Grand Wagoneer din 1988. Dar maşina are amortizoarele slăbite, iar sistemul 4x4 e defect.