Mini Cooper S MC40 din 2004
Mike găseşte unul dintre cele doar 1000 de MC40-uri produse în cinstea împlinirii a 40 de ani de când simbolul britanic a câştigat raliul de la Monte Carlo. Îl va putea reface Ant?