Bal mascat
Stefan și Damon iau o decizie despre cum să gestioneze situația cu Katherine, la balul mascat al familiei Lockwood. Lucrurile iau o turnură neplăcută atunci când Matt și Tyler consumă shoturi cu prietenii lor.