Coborârea
Stefan are propriile idei legate de noul plan de viitor al Elenei. În timp ce Damon încearcă să obțină adevărul de la Jules, el o roagă pe Elena să o urmărească pe Rose, o situație care devine periculoasă, în mod surprinzător.