Drumul amintirilor
Stefan ia măsuri drastice pentru a afla motivul real pentru care Katherine s-a întors la Mystic Falls și e șocat când ea dezvăluie noi secrete despre ce s-a întâmplat în 1864. Damon încearcă o nouă tactică pentru a-și rezolva problemele cu Mason.