Sacrificiul
Încercările nesăbuite ale lui Jeremy de a o ajuta pe Bonnie îl pun într-o postură care-i amenință viața și îl obligă pe Stefan să se pună și el în pericol. Bonnie și Luka devin mai apropiați.