La lumina lunii
Pe măsură ce luna plină se apropie, Caroline îl ajută pe Tyler să se pregătească pentru transformarea sa. Damon și Alaric sunt suspicioși atunci când un străin numit Jules apare în oraș și îl caută pe Mason.