Petrecerea
Stefan îi povestește Elenei despre o perioadă întunecată din trecutul lui și despre persoana surprinzătoare a cărei influență a schimbat tot. Încercând să-l prindă pe Damon cu garda jos, Damon aranjează un dineu cu Jenna, Alaric și Andie.