Bântuit
Abilitățile lui Bonnie îl surprind pe Damon. Elena îl roagă pe Jeremy să nu se vadă cu Vicki. Pentru a o înveseli pe Vicki, Matt o duce la casa bântuită decorată de liceu, dar noaptea are o întorsătură de situație terifiantă.