Cartierul e distrus
Anna aduce cu ea un invitat-surpriză atunci când îl vizitează pe Damon. Elena și Stefan au o întâlnire dublă stânjenitoare cu Caroline și Matt, dar Stefan și Matt află că au lucruri în comun.