Fete pierdute
În flashbackuri, Stefan îi dezvăluie Elenei istoria familiei Salvatore, inclusiv începuturile rivalității cu Damon. În prezent, în mod impulsiv, Damon preia controlul asupra viitorului lui Vicki.