Câțiva oameni buni
Matt și Caroline sunt surprinși de reapariția bruscă a mamei lui Matt, Kelly. Stefan și Elena sunt îngrijorați de noua atitudine a lui Damon, iar Damon e rugat de șeriful Forbes să participe la o licitație de burlaci caritabilă.