Legături de familie
Stefan o însoțește pe Elena la petrecerea dedicată fondatorilor orașului. La party, Damon îi spune Elenei o poveste despre familia Salvatore, care o lasă pe Elena cu întrebări la care Stefan nu vrea să dea răspunsuri.