Copiii celor blestemați
În flashbackuri, Stefan și Damon rememorează acțiunile luate de localnicii din trecut - inclusiv tatăl lor, Giuseppe Salvatore, și Pearl - care duc la evenimentele devastante care au creat ruptura din relația lor.