Toate lăbuţele pe punte
În ciuda faptului că Velma nu agrează deloc apa, trupa urcă la bordul navei de croazieră conduse de vărul lui Fred. Dar fobia de apă este cea mai mică problemă a lor, atunci când un terifiant monstru marin atacă nava!