Dacă vrei, fantome să vezi poţi
O casă e bântuită atunci când un bogătaş, căruia pe vremuri Scooby i-a salvat viaţa, îl menţionează în testamentul său! Pentru a intra în posesia părţii sale din avere, Scooby şi trupa trebuie să petreacă o noapte într-un conac înfiorător.