Dreptatea pudelului
Scooby îşi vede visul cu ochii când trupa vizitează platoul de filmare a serialului său de televiziune preferat şi se întâlneşte cu o căţeluşă actriţă care joacă un rol de detectiv. Scooby trebuie să vorbească cu ea şi să dezlege misterul.