În gura ţăcănitului
Daphne este de acord să stea cu copilul prietenei ei, Wayne, și îl convinge pe Fred să accepte o noapte fără mistere pentru a merge la un parc de distracții. Dar fără să știe, parcul este bântuit de un clovn diabolic, Madcap.