Probleme uriaşe
Daphne aduce trupa în Irlanda pentru a vizita un vechi castel al familiei Blake. Cât trupa devine tot mai fermecată de insula magică Emerald, un uriaş furios îi face să nu mai considere atât de minunate toate miturile și legendele vechi.