Eu Scooby-Dooby-Do
Trupa este onorată să ia parte la nunta a doi prieteni apropiați. Dar pot oare cavalerul de onoare, Shaggy și domnişoara de onoare, Daphne, să salveze ziua perfectă a prietenului lor înainte de a fi distrusă de o mireasă stafie suferindă?