Patrick Stewart
Datorită ajutorului lui Patrick Stewart, situația lui Andy s-ar putea îmbunătăți, atunci când e chemat la BBC alături de agentul lui inutil. Evenimentele o iau razna, însă, când vorbele lui Maggie pun cariera lui Andy în pericol.