Les Dennis
În sfârșit, Andy Millman are prima ocazie de aur - să lucreze cu Les Dennis, legenda televiziunii și a tabloidelor. Les îl joacă pe Aladdin în pantomimă și este logodit cu fata visurilor lui: tânără, blondă, ambițioasă și foarte populară.