Ben Stiller
Andy Millman este un bărbat disperat. A lucrat ca actor cinci ani, dar nu a interpretat niciun rol important până acum, fiind doar figurant. Andy are un singur prieten pe lumea asta, pe Maggie, o artistă romantică.