Samuel L. Jackson
Îmbrăcat într-o uniformă de polițist, Andy are din nou idei dincolo de nivelul lui. Tot el îi dă sfaturi lui Maggie despre cum să se poarte în preajma superstarului Samuel L. Jackson. Maggie îl ajută pe Andy să-l evite pe cel mai plicticos om din lume.